קורסים וסדנאות תעמולה רפואית
לייצג את חברת התרופות מול הקהילה הרפואית
מהם הכישורים החיוניים ב-2024? הקהילה הרפואית היא עולם דינמי ומורכב,
הקורס להכשרת נציגות.ים רפואיים
יוצא לדרך קורס התעמולה הרפואית המקיף והמקצועי בישראל! משך הקורס:
סדנת העברת מסרים ושפת גוף
פרזנטציה אפקטיביתבהרצאה רפואית להציג! סדנה בפרזנטציה רפואית אפקטיבית ושפת גוף. הרצאה
The medical
influence effect
תכנית פיתוח והדרכהלצוותי תעמולה מתקדמים המטרה לאפשר צמיחה ופיתוח היכולת
הכשרת נציגים רפואיים בתחילת הדרך
הקורס המקיף והמקצועי בישראל כל הכלים והמיומנויות לתקשורת רפואית עם
סדנת סטוריטלינג – לצאת מהקופסא השיווקית
סדנת סטוריטלינג למנהלים ולקהל הרכב מלמדת איך לבנות סיפור כדי להניע
סדנת צוותים ותיקים: סגירות כאן ועכשיו
קהל יעד: תועמלנים רפואיים, מנהלי מוצרים וצוותים סדנת תעמולה אקטיבית הממחישה
קורס הנציגים הרפואיים השלם של מרכז טל
קהל יעד: נציגים בתחילת הדרך ובהתאמה – לצוותים ותיקים הקורס היישומי
סדנת העברת מסר בשיחה קצרה עם רופא
קהל יעד: תועמלנים רפואיים, סוכני OTC אחד האתגרים הגדולים של נציגי
סדנת סגנונות תקשורת לפי מודל טיפוסי לקוחות
קהל יעד: כל מי שעובד עם טיפוסים במכירות או בתעמולה מדע
סדנת פרזנטציה אפקטיבית ושפת גוף
קהל יעד: כל מנהל ועובד בתחומו סדנה המשלבת למידה ותרגול של
סדנת העברת מסרים ודיבור בתועלות
קהל יעד: מנהלי צוותים, אנשי מכירות ונציגים רפואיים סדנה החושפת את
סדנה לפיתוח כישורי תשאול והקשבה
'ללמוד מהמראיינים הגדולים': פיתוח מיומנויות הקשבה ותשאול באמצעות כלים מתחום
קורסים וסדנאות במכירות ומו"מ
סדנת סטוריטלינג – לצאת מהקופסא השיווקית
סדנת סטוריטלינג למנהלים ולקהל הרכב מלמדת איך לבנות סיפור כדי להניע
קורס מכירות לסוכנים ותיקים
קורס מכירות ושיווק מקנה שיטות עבודה ליצירת תוכנית שיווקית לכל מוצר.
סדנת התמודדות עם התנגדויות לסוכנים ותיקים
קהל יעד: צוותי מכירות בכל שלב. מהכשרה לתפקיד ועד 40 שנות
הרצאת מכירות: כלים ותובנות לקידום עסקאות עם הלקוח
קהל יעד: לכל העוסקים במכירות מיכה שנהב, בהרצאת מכירות נטו –
סדנת סגנונות תקשורת לפי מודל טיפוסי לקוחות
קהל יעד: כל מי שעובד עם טיפוסים במכירות או בתעמולה מדע
סדנת פרזנטציה אפקטיבית ושפת גוף
קהל יעד: כל מנהל ועובד בתחומו סדנה המשלבת למידה ותרגול של
סדנת העברת מסרים ודיבור בתועלות
קהל יעד: מנהלי צוותים, אנשי מכירות ונציגים רפואיים סדנה החושפת את
סדנה לפיתוח כישורי תשאול והקשבה
'ללמוד מהמראיינים הגדולים': פיתוח מיומנויות הקשבה ותשאול באמצעות כלים מתחום
הרצאת מכירות: מי המבוגר האחראי
הרצאה מהנה ויישומית עבור קהלים העוסקים במכירות ומשא ומתן. כיצד
פיתוח והכשרות מנהלים
הסדנה לפיתוח כישורי תשאול והקשבה
הסדנה מתמקדת בפיתוח מיומנויות תקשורת שאנשים רבים נוטים לזנוח. יכולות
סדנת סטוריטלינג – לצאת מהקופסא השיווקית
סדנת סטוריטלינג למנהלים ולקהל הרכב מלמדת איך לבנות סיפור כדי להניע
קורס אישי פיתוח מיומנויות ניהול
לפני קבלת קידום לתפקיד ניהול ראשון, עובדים רבים נשלחים מטעם
קורס פנימי פיתוח מנהלים
קורס פיתוח מנהלים מקצועי מקנה למנהלים בדרגות הניהול השונות בחברה ידע שעתיד לשפר
סדנת מנהלים: ניהול סימולציות מכירה לצוות
קהל יעד: מנהלים בכלל ומנהלי צוותים בפרט מנהלים נוטים להימנע מניהול
סדנת מנהלים: מיומנויות חניכה ומשוב על מכירות
קהל יעד: לשיפור ביצועי איש המכירות או תועמלן המטרה המרכזית לשמה
קורס ניהול צוות בסביבת תרופות
קהל יעד: מנהלי צוותים בהכשרה הקורס היישומי ביותר בארץ מבוסס על
סדנת מנהלים: חזון מבעד לעדשת המצלמה
קהל יעד: צוותי ניהול בכל הדרגים סדנת ניהול לא קונבנציונאלית המשלבת
סדנת מנהלים: מיומנויות הנחייה של מנהל
קהל יעד: מנהלים כל מנהל נדרש להכיר וליישם בישיבות הצוות ובתדריכים,
סדנת מנהלים: סגנונות תקשורת
קהל יעד: מנהלים בכלל ומנהלי צוותים בפרט קיימים 5 סגנונות ניהול
סדנת פרזנטציה אפקטיבית ושפת גוף
קהל יעד: כל מנהל ועובד בתחומו סדנה המשלבת למידה ותרגול של
סדנה לפיתוח כישורי תשאול והקשבה
'ללמוד מהמראיינים הגדולים': פיתוח מיומנויות הקשבה ותשאול באמצעות כלים מתחום
הרצאת מכירות: מי המבוגר האחראי
הרצאה מהנה ויישומית עבור קהלים העוסקים במכירות ומשא ומתן. כיצד
סדנאות לרופאים וצוותים רפואיים
סדנת תקשורת לצוותים רפואיים
סדנת תקשורת בין אישית למנהלים, רופאים ואחיות פותחת ערוץ תקשורת
סדנת רופאים: כלים בהעברת מסר אפקטיבי למטופל
קהל יעד: מומחים ומשפחה הרצאה החושפת את הרופאים למיומנות תקשורת חשובה
סדנת כלים לחיזוק מעגל השינוי אצל המטופל הכרוני
הרצאת הריאיון המוטיבציוני כמנוף להיענות והתמדה בטיפול. קהל יעד: מומחים ומשפחה,
סדנה לתקשורת ומענה להתנגדויות לפי מודל טיפוסי מטופלים
קהל יעד: כל קהל מטפל. לרפואה קונבנציונאלית ואלטרנטיבית מדע ה Typology
סדנת תקשורת ועבודת צוות במרפאה
קהל יעד: צוותי מרפאה קואורדינציה בצוות משמעה הגברת התיאום ושיתוף
הרצאה: הפרגון כגישה ומיומנות טיפולית
הרצאה: הפרגון כגישה ומיומנות טיפולית הרצאתה המצליחה ומעוררת ההשראה של
הרצאה לרוקחים: כלים בתקשורת ובייעוץ אפקטיבי ללקוחות OTC
מיכה שנהב, הרצאת Sell out לרוקחים – אנרגטי, מרתק ועשיר בלמידה
סדנת מנהלים: חזון מבעד לעדשת המצלמה
קהל יעד: צוותי ניהול בכל הדרגים סדנת ניהול לא קונבנציונאלית המשלבת
סדנת סגנונות תקשורת לפי מודל טיפוסי לקוחות
קהל יעד: כל מי שעובד עם טיפוסים במכירות או בתעמולה מדע
ייעוץ והדרכה אישית
לייצג את חברת התרופות מול הקהילה הרפואית
מהם הכישורים החיוניים ב-2024? הקהילה הרפואית היא עולם דינמי ומורכב,
קורס אישי פיתוח מיומנויות ניהול
לפני קבלת קידום לתפקיד ניהול ראשון, עובדים רבים נשלחים מטעם