הכנת מנהל להרצאה ומצגות

איך להעביר הרצאה מעניינת, שתביא לקידום של המוצר, ושל שירותי העסק שלכם? זו אולי השאלה המאתגרת ביותר שבעלי עסקים נתקלים בה כשהם רוצים לפתח את התקשורת עם קהל הלקוחות.

תהליך הבניה של הרצאה דורש חשיבה מעמיקה והכנה מוקדמת של התכנים שתרצו להעביר לקהל, צורת ההגשה והחומרים הנלווים. הצגת ההרצאה גם היא מחייבת הכנה מראש, כשהדובר מוודא שההרצאה מועברת בשטף, ברורה ונעימה לצופה הממוצע.

כדי ליצור הרצאה סוחפת, מרגשת או בלתי נשכחת, יש צורך להשקיע זמן ומשאבים למידה והכירות של עבודה מול קהל.

מרכז טל מקיים סדנאות המלמדות באופן מפורט איך להעביר הרצאות, החל מתהליך הבניית התוכן ועד להגשה מול קהל.

איך להעביר הרצאה – חמישה כללי ברזל:

עמידה מול קהל היא בוודאי לא דבר פשוט בשביל אנשים רבים. הלחץ לעיתים פוגם בביצועים ומשפיע על איכות התוכן המועבר. כשמעבירים הרצאות למנהלים ולא רק, חשוב להיות מודעים למספר כללי ברזל:

  • שדרו ביטחון – גם אם שכחתם את המילים המדויקות שרציתם לומר, המנטרה הכללית היא זו שמשנה. אף אחד מהקהל לא יודע מה היה התסריט המדויק להרצאה ולכן אלתור היא לא מילה גסה.
  • שמרו על סגנון תקשורת אחיד למטרות ההרצאה – אם התחלתם את ההרצאה באווירה חיובית ומקפיצה, והיא תואמת לתוכן המועבר, שמרו את הסגנון לאורך כל ההרצאה כדי להציג אחידות.
  • התמקדו בתוכן אישי וייחודי – קהל רוצה להרגיש מחובר לדובר, והצגת סיפור אישי, מיוחד ושונה היא דרך מעולה לייצר חיבור בלתי נשכח
  • הקפידו לשמור על הפוגות בדיבור – שלבו בהרצאה קטעי וידאו, פעילויות קבוצתיות או דיונים, כדי לעניין את הקהל ולתת לכם זמן להתכונן להמשך הדיבור.

רוצים להעמיק את הידע?

אם אתם מסתובבים כבר זה מה עם רעיון להרצאה מעלפת, בכל נושא שהוא, אבל הפן הביצועי הוא זה שמקשה עליכם, מדובר רק בעניין של למידה. מרכז טל לתקשורת אפקטיבית מעביר סדנאות המלמדות איך להעביר הרצאה בצורה ייחודית, שונה ומסקרנת. ההרצאות מועברות על ידי הצוות המקצועי הוותיק והמנוסה של המרכז ומתאימות למגוון רחב של בעלי עסקים וארגונים שונים.

לקבלת הצעה מלאו את הטופס או צרו קשר בוואטסאפ