הרצאות תקשורת בכנסים רפואיים

כל בעל מקצוע זקוק לריענון הידע מידי פעם, זאת בשל הצורך לעמוד בקצב של הטכנולוגיה המתפתחת, וצורכי האנושות. כנסים רפואיים נערכים בדרך כלל בהתאמה לתחום בו עוסקים הרופאים המוזמנים לכנס, ולרוב גם יתקיימו בתכיפות בהתאם למחקרים הרבים המתבצעים מידי שנה, והחידושים המתגלים בעקבותיהם. כנס שכזה יש לתכנן ברצינות מרבית, תוך מתן תשומת לב לפרטים – גם הקטנים ביותר. 

מגוון של הרצאות במסגרת כנסים רפואיים

כנסים רפואיים מאפשרים לבעלי המקצוע להתעדכן בכל החידושים האחרונים בעולם הרפואה, ולהעשיר את הידע שלהם בנושאים מגוונים הקשורים לתחום עיסוקם. אמנם נכונה העובדה היא שכנס רפואי יעסוק בדרך כלל בתחום ספציפי (לדוגמא, כנס רופאי שיניים, כנס רופאי משפחה ועוד), אך ישנן הרצאות בנושאים שכל בעל מקצוע יוכל להפיק מהן תועלת בעבודתו. 

נעים מאוד, אנו במרכז טל מציעים מגוון הרצאות, קורסים וסדנאות ייחודיות ומרתקות לרופאים ואחיות, שיתרמו לעבודה יעילה ומהנה יותר, ולתקשורת נכונה יותר עם המטופלים:

  • איך להציג למטופל מסר מדיקלי עם תועלת רגשית 
  • כיצד הריאיון המוטיבציוני יתרום לשינוי חיובי בהתנהגות המטופל?
  • התמודדות עם התנגדויות מטופלים 
  • קואורדינציה של צוות המרפאה
  • פרגון כדרך חיים ומיומנות טיפולית
  • סדנת פרזנטציה אפקטיבית ושפת גוף
  • ועוד
כנסים רפואיים

מרכז טל מעניקים לכם את ארגז הכלים היעיל ביותר

אנו במרכז טל מציעים את הניסיון הרב שלנו בתחום התקשורת האפקטיבית, בהרצאות וסדנאות מרתקות. ההרצאות מיועדות לקהל רופאים ואנשי מקצוע בתחום הרפואה. מטרתנו היא לסייע לאנשי מקצוע מתחום הרפואה, ולהעניק להם כלים פרקטיים מתחום התקשורת הבין אישית, במטרה להשיג הצלחה ארוכת טווח בטיפול בחולים כרוניים. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולאפשר לנו להעניק לכם את ארגז הכלים היעיל ביותר.

כנסים רפואיים מעניקים לבעלי מקצוע שונים מתחום הרפואה את האפשרות שבריענון המידע המקצועי שלהם. עולם הרפואה, על כל ענפיו השונים, טומן בחובו ידע אשר מתחדש ללא הרף, כך שבמידה ואתם מעוניינים להישאר יחד עם כלל העובדים שלכם בחזית המידע המתקדם ביותר, חשוב יהיה לערוך כנסים מסוגים שונים. מרכז טל מקים כחלק מפעילותו גם כנסים רפואיים מגוונים אשר מאפשרים להיחשף לכל החידושים בעולם הרפואה.

כנסים רפואיים בנושאים מגוונים

לרשותכם כעת עומד מגוון עשיר של סוגי כנסים רפואיים אשר יביאו ללא ספק לשיפור וייעול של ההתמודדות שלכם ושל הצוות הרפואי שלכם עם מגוון בעיות במהלך היום יום.

  • התמודדות עם מטופלים – תחום זה דורש מיומנות רבה וללא ספק, השתתפות בכנסים רפואיים בתחומים הרלוונטיים לכם יהיו אלו אשר יעניקו לכם את הכלים הדרושים על מנת להתמודד בצורה היעילה ביותר גם אל מול מטופלים עקשניים אשר מתנגדים נחרצות לטיפול.
  • שיפור יכולות התקשורת – בין אם מדובר על תקשורת בין הצוות הרפואי והמקצועי אל מול המטופלים ובין אם מדובר על הקשרים המקצועיים בין אנשי הצוות עצמם, הרי שרכישת מיומנויות בתחום התקשורת הבין אישית תהיה משמעותית לכל היבט בחיי המשתתפים בכנס.
  • התמודדות עם חיי היום יום במוסד הרפואי – על מנת להפוך את חיי השגרה במוסדות הרפואיים השונים לנוחים ונעימים הרבה יותר, דעו כי ניתן יהיה להיעזר בכנסים וסדנאות מיוחדות אשר יביאו לקורדינציה של כל צוות המרפאה, הקניית כישורי תקשורת קשובים ומודעים לעצמם ויישומם של כל ההיבטים הללו בפועל.
כנסים רפואיים

מביאים את התקשורת לתחום הרפואה

מרכז טל שם לעצמו לדגש לאפשר לכל אדם, גם מתחומי הרפואה השונים, ליהנות מתקשורת אפקטיבית אשר מביאה להקשבה מעמיקה יותר והפנמה של תוכן חשוב אשר נמסר מאחד לשני. תחומים אלו יאפשרו לצוותי רפואה שונים להשלים את עבודתם תוך הקשבה פעילה למטופל והתייחסות לאשר מציין. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם המרכז עוד היום ולהבטיח את קבלת ארגז הכלים היעיל ביותר להמשך עבודתכם.

לקבלת הצעה מלאו את הטופס או צרו קשר בוואטסאפ