מה לומדים בסדנת מכירות

מכירות הן עסק לא פשוט בכלל, הדורש מאיש המכירות להיות כריזמטי, בעל יכולות שכנוע וגישה לבני אדם. כולם מכירים את הקושי שבתחום המכירות, אך לא כולם מודעים לאפשרות להתגבר עליו באמצעות סדנת מכירות מקצועית. הסדנה מיועדת לאנשי המכירות כולם, ומטרתה להעניק להם כלים ופתרונות יעילים להתנהלות מול הלקוחות. 

מה ניתן ללמוד במסגרת סדנת מכירות?

  • כיצד לשכנע ולהישאר בחיים – במסגרת סדנת מכירות יינתנו כלים מקצועיים ויעילים לשכנוע לקוחות בכדאיות המוצרים והשירותים.
  • בלי לחץ – יש משהו נורא מלחיץ ב'לא' הראשון של הלקוח. אנשי מכירות רבים מוצאים עצמם לא מצליחים להתמודד עם הסיטואציה, ומתחילים לגמגם ולדחוק את עצמם לפינה. הנסיגה המהירה מובילה לכך שהם מפסידים אפשרות מכירה. ישנן טכניקות רבות המלמדות כיצד להתמודד עם לקוחות סרבנים, וכיצד למשוך אותם לכדי קנייה.
  • סגנון אישי – לכל איש מכירות סגנון עבודה משלו. גם אם מדובר בשני אנשי מכירות שהכריזמה נוטפת מהם והאנרגיה שלהם מדבקת, כל אחד מהם ינקוט בגישת מכירות שונה מחברו. במסגרת הסדנה, כל אחד יוכל ללמוד להוציא מעצמו את איש המכירות שבתוכו, בסגנון המתאים לו.

יש לנו הצעה שלא תוכלו לסרב לה

מרכז טל מספק ללקוחותיו ליווי, ייעוץ והדרכה בתחומים שונים, מציע סדנת מכירות מקצועית במטרה להכשיר את הדור החדש של אנשי המכירות! את הסדנה מעבירים מרצים מהמובילים בתחומם, תוך הקפדה מלאה על יחס אישי לכל משתתף, והתאמת הכלים המתאימים לכל אחד ואופי העבודה שלו, והאופי האישי שלו. אין ספק שלהיות איש מכירות עלול להיות לא קל, ובכל זאת מדובר בעבודה מלאה באקשן – לא משעמם אפילו לרגע. אל תוותרו על ההנאה שלכם מהעבודה, בואו ללמוד כיצד להפיק ממנה את הטוב ביותר לתועלתכם.

סדנת מכירות – מכשירה את העובדים שלכם להצלחה

אין ויכוח על עצם העובדה כי סדנת מכירות יכולה להיות אחד הכלים היעילים ביותר בהם הארגון שלכם ינקוט לשם שיפור מערך המכירות ועלייה באחוז סגירת העסקאות השונות. את סדנאות המכירות המובילות ניתן יהיה למצוא ב"מרכז טל – תקשורת אפקטיבית". חברתנו הינה חברת בוטיק ותיקה המתמחה בפיתוח, ייעוץ והדרכה למנהלים, אנשי מכירות ותועמלנים רפואיים. נשמח לעמוד לרשותכם ולהיעזר על ניסיון רב שנים בתחום אשר יסייע בהקניית הכלים והכישורים המובילים ביותר לשם שיפור יכולתם של אנשי המכירות שלכם.

אין זה סוד כי מערך המכירות של העסק שלכם יהיה בעל השפעה רבה על הצלחתו ושגשוגו הכלכלי. על מנת לוודא כי אתם מצוידים באנשי המכירות המיומנים מכל, מומלץ יהיה להפנות אותם אל סדנת מכירות מרוכזת אשר תספק בעבורם את כל הכלים הדרושים להם לשם שיפור יכולות המכירות שלכם באופן משמעותי. המיומנויות השונות יגעו בין היתר גם בנושאים הבאים:

  • הכרה והבנה של עולם המכירות – שלב זה חיוני לשם הבנתו של תהליך המכירה על שלביו השונים ורכישת יכולת התמודדות עם התנגדויות מגוונות אשר צצות לכל אורך התהליך.
  • תקשורת בין אישית – בשורה התחתונה, הצלחתו של איש המכירות בסגירת העסקה, תהיה תלויה ביכולת התקשורת שלו עם הלקוח. הדרך בה הוא מצליח לדבר איתו ולהוביל את השיחה את עבר סגירה העסקה הטובה ביותר.
  • פיתוח יכולת הקשבה – פיתוח של יכולת זו תאפשר את יצירתו של קשר קרוב יותר בין איש המכירות ללקוח, דבר אשר יביא לרכישת אמונות והובלה מוצלחת שלו לאורך המשא ומתן בדרך לסגירת העסקה הרצויה עליכם.
סדנת מכירות

מביאים לצמיחה כלכלית

שדרוגו של מערך המכירות של הארגון שלכם יהיה זה אשר ללא ספק ישתלם בטווח הארוך ויביא לשיפור וצמיחה כלכלית בהמשך הדרך. פנייה אל מרכז טל תהיה הצעד הנכון שיהיה עליכם להשלים לשם שיפור היכולות המקצועיות של צוות העובדים שלכם כך שיביא לתפוקה גבוהה יותר בתחום המכירות.

לקבלת הצעה מלאו את הטופס או צרו קשר בוואטסאפ