מה זה נציג רפואי

נציג רפואי הינו איש השיווק של חברת התרופות. בדרך כלל תועמלנים יחזיקו בתואר במדעי החיים, רוקחות או מקצוע פרא-רפואי אחר, המון אנרגיות וחוסר רצון מוחלט להסתגר בתוך משרד או מעבדה לשארית הקריירה שלהם. חברות התרופות המפתחות, מייצרות ומשווקות מוצרים מתקדמים הנמצאים בחזית המחקר המדעי, רואים בתועמלנים שלהם נציגים רפואיים לכל דבר. 

תכונותיו של נציג רפואי מוצלח

  • אדם יסודי – יסודיות הינה תכונה של אנשים הגאים ונהנים בעבודתם, מה שמביא לכך שיהיו מאורגנים ויעילים בסדר היום שלהם. תועמלן רפואי בדרך כלל קובע את סדר היום לעצמו, ועל מנת לעשות זאת בצורה הטובה ביותר; להספיק לפגישות, לשמור על כושר השכנוע, עליו להיות יסודי.
  • כבוד חשוב לו – כשאיש מכירות מכבד את הלקוח שלו, הלקוח מכבד אותו. בסופו של דבר לא מדובר במכירה רגילה, אלא בייצוג של חברת תרופות גדולה ומוכרת. על תועמלן לעמוד בזמנים, לדבר בגובה העיניים, להקשיב ללקוח ועוד.
  • כריזמטי ועקשן – מכירות דורשות עור של פיל, מהסיבה הפשוטה שהמילה 'לא' הינה חלק בלתי נפרד משגרת היום יום. איש מכירות חייב להיות עקשן, ומאמין במוצר שהוא עוסק בו. מצד שני עליו להיות אדיב ולדעת כיצד למשוך את האדם להתעניינות במוצר, מבלי להיות אגרסיבי.
  • חייכן – דמיינו את עצמכם בבואכם לרכוש מוצר או שירות, האם תעדיפו לגשת לאיש המכירות החייכן והמזמין? או שמא לאדם השקט והמדוכא?
  • מנהל את הזמן בחכמה – אנשי מכירות מצוינים יודעים כיצד לנהל את הזמן שלהם ביעילות; לקבוע פגישות בזמנים נוחים, למצוא זמן לעבודה משרדית אם יש, ועוד.
תועמלן רפואי

נציג רפואי – קורס

בשעה טובה, סיימתם את הלימודים שלכם. לא לכולם מתאימה קריירה בין ארבע קירות, ומשום כך אנו במרכז טל מציעים מגוון של סדנאות, קורסים והרצאות שיקנו לכם את הכלים והאסטרטגיות היעילות ביותר שיכינו אתכם בצורה הטובה ביותר לקראת הקריירה המרגשת שלכם.

קורס נציגים רפואיים

תועמלנים רפואיים הינם חוד החנית בתחום שיווק התרופות. קורס תעמולה רפואית מיועד לבוגרי תארים רלוונטיים בלבד, כגון מדעי החיים, רוקחות, או מקצועות פרא-רפואיים אחרים, ומעניק הזדמנות פז עבור אלו שביקשו ללמוד מקצועות מסוג זה, ועדיין להשאיר לעצמם את הפתח לעבוד מחוץ לארבע קירות המשרדים והמרפאות, במקצוע מאתגר המשלב עצמאות, אנרגיות והמון תקשורת בין אישית. 

נושאים הנלמדים במסגרת קורס תעמולה רפואית

ראוי לציין, כי אמנם קורס תעמולה רפואית מעניק את הכלים המקצועיים, אך התועמלנים לעתיד חייבים להגיע לקורס כשהם מצוידים בתכונות בסיס של אנשי מכירות כריזמטיים, יסודיים, חייכניים ומקצועיים. ברגע שהבסיס הנ"ל קיים, הלמידה תהיה קלה ויעילה הרבה יותר. הקורס של מרכז טל מקיף את כל הדגשים הקריטיים ביותר בדרך לקריירה:

  • הגדרת תפקיד התועמלן הרפואי; תפקידיו, מטרותיו, תכונות אופי
  • על ההבדל בין שיווק ותעמולה רפואית 
  • משולש היחסים בין חברות התרופות, הרופאים והמטופלים
  • כיצד משווקים סוגי תרופות שונים
  • אסטרטגיות מכירה 
  • סימולציות ביקור בחדרי הרופאים 
  • ועוד
קורס תעמולה רפואית

קורס נציגים רפואיים

הרבה פעמים קורה שאדם מחליט ללמוד מקצוע מסוים, ובמהלך הלימודים מבין כי ייתכן שלא בחר בכיוון הנכון, מכל סיבה שהיא. אם ישיבה במשך שעות ארוכות במעבדה סגורה או משרד לא מתאימה לכם, לנו במרכז טל יש הצעה בשבילכם! קורס תועמלנים רפואיים מתאים בדיוק לאנשים כמוכם, שתחום הרפואה ומדעי החיים מעניין אותם, אך הנורמה קצת פחות. הקורס שלנו כולל מגוון הרצאות וסדנאות מרתקות, שיכינו אתכם בצורה הטובה ביותר לקראת היציאה לשוק העבודה. לפרטים נוספים אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר, ושיהיה לכם בהצלחה בדרככם החדשה!

מה כולל קורס תעמולה רפואית?

קורס תעמולה רפואית מעניק לאנשים רבים בעלי תואר במדעי החיים, רוקחות או מקצוע פרא-רפואי אחר לזכות בעבודה בתחום המקצועי אשר בחר, זאת מבלי להיות סגור במשך ימים כלילות בתוך מעבדה לא מאווררת. קורס ייחודי זה מעניק לאנשים רבים את האפשרות שבעבודה דינאמית ואנרגטית בתחום הפארמה על היבטיו השונים. מרכז טל מעניק בין היתר גם את קורס זה ומציע במסגרתו גם הכשרה מעמיקה בשיווק מוצרי הפארמה השונים בצורה היעילה ביותר לשם סגירת העסקה המשתלמת ביותר.

קורס תעמולה רפואית יהיה זה אשר מעניק לאנשים רבים את האפשרות שבכניסה אל עולם השיווק הרפואי. עבודתו של התועמלן כוללת את הבהרת הנקודה כי הציוד והתרופות אותן הוא משווק הן המומלצות ביותר כיום, זאת עושה באמצעות אישיים ועסקיים אותם יוצר לאורך הדרך. על מנת להתחיל בתחום, יהיה עליו לקחת חלק בקורס אשר חיוני לקריירה שלו. הקורס יכלול התעמקות בנושאים הבאים:

  • הכרת המערכת הרפואית ועולם הפארמה בארץ ובעולם והשיווק המתאים ליישום בהן.
  • הכרה של יסודות עולם התרופות, התכשירים השונים והמכשור הרפואי.
  • העמקה בעולם השיווק לרבות עמידה על ההבדלים שבין שיווק רגיל לבין תועמלנות רפואית.
  • אתיקה מקצועית ועמידה על עקרונות האמינות, יושרה ושקיפות אל מול הלקוח.
  • אסטרטגיות שכנוע וטקטיקות התמודדות עם התנגדויות מסוגים שונים.

חשוב לציין כי הקורס עצמו יהיה מורכב מלימודים עיוניים לצד לימודים מעשיים, זאת בליווי של ניתוח אירועים וסימולציות שונות. התאמה של נושאי הלימוד המדויקים שבקורס תתבצע לאור הצרכים ותחומי הפעילות של הארגון שלכם. זאת כל מנת להכשיר בעבורכם את צוות העובדים המקצועי והמיומן ביותר.

בונים קריירה איכותית

פנייה אל תחום התועמלנות הרפואית מהווה בחירה במקצוע מרתק אשר יהיה רלוונטי ומבוקש במשך שנים ארוכות. תחום זה אינו מגביל אתכם למשרד, אלא יוצר בעבורכם קריירת שיווק ומכירות אטרקטיבית ומתגמלת במיוחד אשר עוסקת באחד התחומים המשמעותיים ביותר לחייהם של כולם.

נציג רפואי משפיע על שוק התרופות העכשווי

מידי שנה יוצאות אל השוק אלפי סוגי תרופות ומוצרים רפואיים שונים ומגוונים. תופעה זו הינה חלק בלתי נפרד מההתייעלות המתמדת כל תעשיית הפארמה על כל היבטיה השונים. בשיווקם של מוצרים שונים אלו עוסק תועמלן רפואי. את כישוריו והמיומנויות הנדרשות לשם התמודדות יעילה ומקצועית עם תפקידו, ניתן יהיה להעניק לו הודות להשתתפותו בקורס ייעודי של תועמלנות רפואית אשר מועבר במסגרתו של "מרכז טל – תשורת אפקטיבית".

עבודתו של תועמלן רפואי הינה חיונית ותהיה בעלת השפעה רבה על חשיפתו של המוצר או התרופה שלכם אל השוק הנוכחי. עבודתו של התועמלן כוללת המתמחות בשני תחומים עיקריים – התחום הפארמה ותחום המכירות. כאשר השילוב שבין שניהם יהיה למעשה ההגדרה המדויקת ביותר של תפקידו.

חשוב לציין כי תחום עבודה זה הינו מאוד דינאמי, מחייב יחסי אנוש מצוינים ויכולות תקשורת ושכנוע גבוהות. על מנת להכשיר את צוות העובדים שלכם למשימה אשר עומדת בפניהם מומלץ יהיה לוודא כי הם לקוחים חלק פעיל הקורס הרלוונטי לעבודתם אשר ישפר אותה ויעניק להם את הכלים הנחוצים לשדרוג יכולת המכירה בצורה הישירה והחייכנית ביותר.

זכרו כי חלק בלתי נפרד מעבודה בתחום המכירות כוללת את התנגדות הלקוחות. כך שעל מנת שניתן יהיה להתמודד מולה בצורה המיטבית, מומלץ יהיה להעניק לעובד שלכם את הכישורים הנחוצים מלבד ההכרה עם עולם הרפואה או חשיפתה של האוריינטציה הרפואית שלהם. כל מצד אחד יוכלו לספק ללקוח את המענה המקצועי ביותר לכל צרכיו ושאלותיו ומצד שני יצליחו לכוון אותו את עבר סגירת העסקה המשתלמת ביותר בעבורכם.

מכשירים את העובדים לרמה הגבוהה ביותר

הדרך היעילה ביותר לחשיפתו של המוצר שלכם לשוק הנוכחי תהיה בעזרתן של תועמלנים רפואיים אשר זכו לקבל את ההכשרה הנדרשת לשם ביצוע עבודתם בצורה הטובה ביותר. אנו במרכז טל מזמינים אתכם להעניק לצוות העובדים שלכם את ההכשרה המתאימה ביותר לתחום העיסוק שלכם, זו שללא ספק תעניק להם את הכלים הנחוצים להמשך עבודתם אלא אף תגביר באופן משמעותי את הצלחותיהם.

לקבלת הצעה מלאו את הטופס או צרו קשר בוואטסאפ