למה מנהלים צריכים פיתוח

בדומה לכל מגמה אחרת בעולם, גם טכניקות הניהול הולכות ומשתדרגות עם השנים, בהתאם לשינויים שעוברים העובדים. מסיבה זו, אפילו המנהלים הגדולים ביותר בעולם זקוקים לריענון מידי פעם. הרצאות מנהלים המועברות על ידי אנשי מקצוע העוסקים בכך, הן דרך מעולה לרענן את הידע הניהולי ולסייע למשתתפים ללמוד כלים נוספים לפיתוח יכולות הניהול שלהם.

מגוון סדנאות והרצאות למנהלים

כל עובד – לא משנה אם מדובר במנהל שהוא חלק מארגון גדול, או פקיד פשוט – יכול להתפתח בצורה מקצועית אם רק יאפשר לעצמו להתפתח מהבחינה האישית. כשמדובר במנהלים, העומס הרב המונח על כתפיהם והמשימות שכעת עליהם להתמודד עמן, עלולים להתגלות כמתישים ומייאשים. הרצאות למנהלים הן משהו שמומלץ לכל מנהל לעבור מידי פעם, בין אם מדובר במנהל בתחילת הדרך או בסמנכ"ל חברה מוכרת. הדינמיות הרבה של עולמנו מביאה לשינויים תמידיים גם באופי הארגונים והעובדים המועסקים בהם. ישנן סדנאות רבות שניתן להגיע אליהן, בין היתר:

  • סדנאות בנושאי מכירות
  • סדנאות בנושאי מנהיגות
  • סדנאות בנושאי מוטיבציה בעבודה
  • סדנאות בנושאי פיתוח יכולות ניהול 
  • ועוד
הרצאות מנהלים

בואו לצמוח ולגדול באחת מההרצאות הנפלאות של מרכז טל

נכון, אנחנו יודעים שסיימתם את הלימודים שלכם די מזמן. אבל עליכם לזכור, תמיד יש לאן לשאוף. מנהל טוב הוא כזה המחפש באופן תמידי את הכיוונים החדשים, הדרכים המקוריות להגיע להצלחה וכיצד להתמודד עם הדרישות החדשות של דור העובדים הצעירים. אנו במרכז טל פועלים במטרה להעניק לארגונים את הכלים הנכונים לייעול העבודה ביום יום. החברה הוקמה בשנת 2002, כדי לסייע למנהלים לשפר את ביצועיהם בארגון ולהשיג את היעדים הקבועים. מלבד ההרצאות, אנו מעבירים סדנאות ואימונים עסקיים, קורסים ותכניות הדרכה פנים ארגוניות, ושאר פעילויות הרצויות להצלחתם של מנהלים בארגונים.

 

הרצאות למנהלים בכירים

מנהלים בכירים בארגונים שונים ידועים ביכולות המקצועיות המרשימות שלכם, כמו גם ביכולות התקשורת הבין אישית שלהם אשר הופכת אותם לבחירה מתאימה במיוחד למנהלים. אך חשוב להבין כי לא כל המנהלים מצוידים בכישורים אלו מלידה. את המיומנויות השונות הדרושות להם לשם מילוי תפקידם בצורה היעילה ביותר ניתן יהיה לרכוש במסגרת הרצאות למנהלים בכירים אשר מנהל מרכז טל המנוסה והוותיק. המרכז מציע מגוון של סדנאות, הרצאות וקורסים בתחומי התקשורת האפקטיבית אשר נועדו לשפר הן יכולות מקצועיות והן יכולות אישיות למען השלמת העבודה על הצד הטוב ביותר.

הרצאות למנהלים בכירים במגוון של תחומים

אין ויכוח על כך כי מנהלים בכירים מהווים נכס של ממש למקום עבודתם. השילוב שבין ניסיון רב שנים בתחום העבודה אשר מלווה ביכולות ניהול והובלה מרשימות, יהיה זה שיהפוך מנהל למיומן, מקצועי ומוערך על ידי המערכת עצמה והעובדים אשר ממונים תחתיו. הרצאות למנהלים בכירים יכולות להתבצע במגוון רחב של נושאים, כך שניתן יהיה לחלק אותם למספר תחומים מרכזיים:

  • הרצאות מקצועיות – הרצאות מסוג זה נועדו להרחיב את אופקיו של המנהל בתחום עיסוקו. כך שבמידה ומוביל את צוותי המכירות, הרי שהראות בנושא שיפור ושדרוג מערך המכירות יהיו רלוונטיות ומתאימות במיוחד.
  • הרצאות מנהיגות – שיפור יכולת המנהיגות על כל היבטיה של המנהל, תהיה זו אשר תביא ללא ספק לשיפור משמעותי בקשרים שלו עם צוות העובדים שלו והפנמה של טכניקות ניהול מתקדמות שכבר הוכיחו את יעילותם גם במקומות אחרים.
  • התמודדות עם העומס – תפקידו של המנהל הבכיר הוא אינטנסיבי מאוד. על כן, השתתפות בהרצאות אשר תעניק לו כלים יעילים להתמודדות עם עבודתו מבלי לקרוס תחת העומס, תהיה בהחלט מבורכת.
הרצאות למנהלים בכירים

ייעול העבודה במהלך השגרה

השגרה עלולה להתיש כל אדם, אך בעזרתם של קורסים, סדנאות והרצאות המרתקות של מרכז טל, אתם תוכלו להעניק לעובדים והמנהלים שלכם את היכולת להתמודד עם אתגרי השגרה בצורה היעילה והאפקטיבית ביותר.

לקבלת הצעה מלאו את הטופס או צרו קשר בוואטסאפ