קורס מכירות לסוכנים ותיקים

קורס מכירות ושיווק מקנה שיטות עבודה ליצירת תוכנית שיווקית לכל מוצר.

לאנשים רבים תחום המכירות נתפש כמאתגר ומקצוע שקשה מאוד להצליח בו. אולם בעזרת רכישה של מספר כלים ואסטרטגיות עבודה, יכול העובד להציג יכולות מכירה ושיווק מצוינות.

בקורס מכירות ושיווק ניתן להתגבר על הקושי שבתחום המכירות וללמוד כיצד לבנות תוכנית שיווקית, להכיר את עולם המכירות באינטרנט, ולפתח סגנון מכירות אישי.

נציגי מכירות ואנשי שיווק יכולים להביא לתוצאות משמעותיות בהצלחת ארגון, ולכן חברות רבות שוקדות לפיתוח הרצאות וסדנאות לעובדי המכירות.

מרכז טל פיתח קורס מכירות ושיווק הכלל מגוון טקטיקות, שיטות וכלים ייחודים לעובדים במגוון תחומים במשק.

מה לומדים בקורס מכירות ושיווק?

בתוכנית הלימודים של קורס מכירות ושיווק יש מעט מאוד עיסוק בתאוריות. מדובר בקורס מאוד מעשי שמספק פתרונות מיידים לבעיות שקיימות בשטח. כמה מהנושאים המרכזיים שעולים בקורס הם:

  • ההבדלים בין שיטות מכירה שונות לפי צרכי המוצר – קיים הבדל בין מכירה של ספק אינטרנט לבין מכירה של בגד ולכן צריך לנקוט בשיטות שונות למוצרים שונים.
  • סגנונות תקשורת, עמידה מול קהל או יכולות תקשורת ורבליות – אנשי מכירות הם אנשי שיחה מעולים, אבל תמיד יש מה לשפר ולכן חידוד המיומנויות הוורבליות הוא קריטי לעיסוקם היום יומי.
  • ניהול שיח אסרטיבי ואפקטיבי – כיצד ניתן לנהל שיחת מכירה מוצלחת עם לקוח שאינו לקוח "חם".

העמקה של ידע, חידוד יכולות ודיון סביב סימולציות מכירה, הן דרכי הפעולה של המדריכים בקורס והן מביאות לתוצאות מוצלחות אצל העובדים.

תמיד יש משהו חדש שניתן ללמוד

העשרת מחלקת המכירות בחברה היא השקעה חשובה לעסק שלכם.

הקמה של צוות שיווקי מקצועי, שמכיר את המוצר, ואת הלקוחות ויודע לתת מענה נכון לכל לקוח ברמה אישית – יכולה להיות שוות עקר יותר מכל השקעה כספית אחרת.

אנחנו במרכז טל מבינים את החשיבות של צוות איכותי שכזה ולכן, בנינו קורס מכירות ושיווק ברמה הגבוה ביותר. הקורס נותן מענה לשאלות ודילמות, מתייחס למצבי אמת שחווים עובדים בתחום, ומביא לכיתה את מירב הידע בתחום המכירות והשיווק.

לקבלת הצעה מלאו את הטופס או צרו קשר בוואטסאפ