כיצד לנהל משוב
על שיחות מכירה

כיצד לנהל משוב
על שיחות מכירה

סדנה בניהול מכירות

סדנת אימון אקטיבי לקבוצות של מנהלים ותיקים או בתחילת הדרך.

עובדים על היכולת לטפח שיגרת ניהול צוות המשלבת – הטמעת כלים במכירה באמצעות מיומנויות משוב אפקטיבי.

בסדנה לומדים על גישות ליצירת פתיחות ללמידה, סוגים של מוטיבציות.

במקביל ירעננו המשתתפים את כישורי המכירה האישיים שלהם ויתנסו במגוון מצבי משוב וניתוח שיחות מכירה.

בין התכנים

» טעויות נפוצות של מנהלים במשוב מכירות

» למה לקבל משוב ממנהל שאינו בא מתחום המכירות?

» יצירת שינוי התנהגותי לפי מודל חלונות המודעות של ג'ו והארי

» כללי זהב לניהול משוב המתמקד בניתוח ושיפור ביצועי מכירה

קבוצת המשתתפים תסיים את הסדנה עם מסוגלות ורצון ליישם תובנות וכלים רבים, שיהוו מנוף להישגים והתפתחות מקצועית של כל הצוות.

לקבלת הצעה מלאו את הטופס או צרו קשר בוואטסאפ