קורס הכשרת נציגים רפואיים

קורס הכשרת נציגים רפואיים מכשיר את בוגריו להיות הפנים של חברות התרופות מול הצוותים הרפואיים. תועמלן רפואי מחזיק בידע מקצועי רב בתחום התרופות, ותפקידו הוא לשווק את המוצרים הרפואיים של חברתו לרופאים רבים. פרט לאופי המכירתי של המקצוע, הנציגים מחויבים להכיר את עולם התרופות על בוריו, ולתת מענה מקצועי לצוותים הרפואיים בכל הקשור למוצרים שהם משווקים. התפקיד מהווה מקפצה משמעותית בקריירה ומהווה כרטיס כניסה לעולם התועמלנות הרפואית. קורס הכשרת נציגים רפואיים של מרכז טל הוא קורס יישומי, שבסופו ניתן להתחיל לעבוד בתחום באופן מידי.

קורס הכשרת נציגים רפואיים – למי זה מתאים?

אופי התפקיד הייחודי, הכולל עבודה בשטח, ומעבר ממרפאה למרפאה, אינו מתאים לכל אחד. לצד אופי התפקיד, יש מספר דרישות סף לקבלה לקורס:

  • בוגרי תואר ראשון במקצועות מדעי החיים/ ביולוגיה/ ביוטכנולוגיה.
  • בעלי ניסיון תעסוקתי בתחום הפרא-רפואי (פרמדיקים/ חובשים).
  • בעלי כושר מכירה ויכולות תקשורת בין אישית ברמה גבוה.
  • אנשי שטח, שמעוניינים לצאת מעבודה במעבדה ובמשרד.
  • בעלי יכולת ניהול עצמי ועמידה ביעדים – כחלק מתנאי העבודה, חשוב לעמוד ביעדי מכירה ולהביא תפוקות רווחיות.

במהלך הקורס יועברו תכנים הקשורים הן לתחום הרפואי והן לתחום המכירות והשירות, על ידי מרצים מומחים ובעלי שנות ניסיון רבות. התלמידים יכירו את עולם המכירות ויבצעו סימולציות מכירה באופן קבוע, על מנת לרכוש ניסיון וביטחון ביכולות המכירה שלהם.

שוברים שגרה

רוצים לצאת מהמשרד, מהמעבדה או לפרוש מהמחקר? אוהבים את השטח ולא רוצים לוותר על המקצוע שמעניין אתכם? קורס הכשרת נציגים רפואיים ילווה אתכם עד לתחילת העבודה בחברת התרופות. רכישת מקצוע דינאמי, מעשיר וייחודי, שמאפשר לכם להיות עצמאיים בשטח ולשלב תחום עניין שונה ומיוחד. הקורס של מרכז טל מורכב מהיכרות עם עולם המכירות והעמקת הידע בתחום הרפואי, ומועבר על ידי מרצים מקצועיים ומנוסים. במהלך הקורס התלמידים מתרגלים באופן קבוע את החומר הנלמד ומסיימים אותו כשהם יכולים להתחיל לעבוד ללא כל עיכובים. לפרטים נוספים ולהרשמה לקורס, צרו קשר עם מרכז טל.

לקבלת הצעה מלאו את הטופס או צרו קשר בוואטסאפ