קורס אישי פיתוח מיומנויות ניהול

לפני קבלת קידום לתפקיד ניהול ראשון, עובדים רבים נשלחים מטעם החברה לקורס פיתוח מיומנויות מנהלים.

קורס זה פותח בפני העובד את הדלת לעולם הניהולי, מקנה אסטרטגיות ניהול שונות, וכלי עבודה שמסייעים להבאת השיגים ניהוליים טובים יותר.

המנהל הצעיר, מקבל ידע שאתו יוכל לעשות שימוש בכל הגזרות – מול צוות העובדים, המנהלים הבכירים והלקוחות. וזאת, כדי לבצע את התפקיד על הצד הטוב ביותר.

בגלל הלחץ הכבד שמופעל על מנהל טרי לייצר שינוי, הצלחה או התקדמות, החיוניות של קורס לפיתוח מיומנויות מנהלים רלוונטית מתמיד. מרכז טל, מעביר קורסים אישיים לפיתוח מנהלים ומסייע להם לצלוח את תקופת המעבר לתפקיד החדש.

קורס פיתוח מיומנויות ניהול הוא כלי להצלחה

תפקיד המנהל דורש כיום שילוב של מגוון יכולות והשקעה רבה. הכנה ראויה לקראת תפקיד אינטנסיבי, תוך הכירות עם "כללי המשחק הניהוליים" יאפשרו להתמודד עם סוגיות שונות שעולות תוך כדי עבודה.

בעזרת הקנייה של מושגים בסיסיים בניהול, טכניקות עבודה וגישות ניהוליות עכשוויות, המנהל הצעיר נכנס לתפקיד כשהוא מבין את הלך הרוח סביבו ודובר את שפת הניהול הראשונית.

מעבר לכך, בקורס פיתוח מנהלים רוכשים כלים לניהול אישי – כמו ניהול זמן ומשימות, לצד כלים לניהול אנשים. המעבר המשמעותי מעובד לאחראי על עובדים, מצריך שינוי תפיסתי שלם.

על המנהל ללמוד איך לשוחח באופן מכבד אך אסרטיבי, תוך יצירת מערכת יחסית אפקטיבית עם הצוות שלו.

קידום נעים!

יש לכם מנהל חדש בצוות, ואתם רוצים לתת לו את כל התמיכה לה הוא זקוק בשנת העבודה הראשונה שלו? מעוניינים להביא אותו למצב שיא ההצלחה בעזרת כלי עבודה נכונים ועדכניים?

קורס פיתוח מיומנויות ניהול של מרכז טל הוא הקורס המשמעותי ביותר בתחום.

הקורס נבנה ומועבר על ידי טובי המנחים שלנו, ומתוך מחשבה על צרכים אמתיים של מנהלים בשוק העבודה כיום, כפי שהם מדווחים. בקורס ניתן כל המידע העדכני ביותר, וכלי העבודה המשודרגים שנבנו ונחקרו על ידינו.

אז אם אתם רוצים לתת יותר לארגון שלכם, צרו קשר לפרטים נוספים ולתיאום קורס עוד היום!

לקבלת הצעה מלאו את הטופס או צרו קשר בוואטסאפ