פעולות להצלחתו של מנהל מכירות חדש
מאת מיכה שנהב, יועץ ומנחה התנהגותי בארגונים, מרכז טל המנהלים הבכירים בכל ארגון מצפים ומקווים כי מנהל המכירות החדש יביא, תוך זמן קצר יחסית, עלייה נראית
מאת מיכה שנהב, יועץ ומנחה התנהגותי בארגונים, מרכז טל המנהלים הבכירים בכל ארגון מצפים ומקווים כי מנהל המכירות החדש יביא, תוך זמן קצר יחסית, עלייה נראית
מאת מיכה שנהב, יועץ ומנחה התנהגותי בארגונים, מרכז טל מהי אי שיפוטיות? ומדוע היא משתלמת כלכלית? אנו חיים בעידן שבו העולם הינו חנות גדולה, אין סופית
אם לקוחות הם הנכס החשוב ביותר לכל ארגון, סדנת שירות לקוחות ומכירות היא ההכשרה המחייבת שצריך לעבור כל נציג שירות לקוחות. נציגי השירות אמונים על הצלחתה של
קורס העברת הרצאות למנהלים ולקהל הרחב נוגע בבטן הרכה של דוברים רבים. הרי היכולת לעמוד מול קהל ולעביר מסרים באופן רהוט וברור, אינה מובנת מאליה לרבים. מרבית
קורס הכשרת נציגים רפואיים מכשיר את בוגריו להיות הפנים של חברות התרופות מול הצוותים הרפואיים. תועמלן רפואי מחזיק בידע מקצועי רב בתחום התרופות, ותפקידו הוא לשווק את
קהל יעד: כל מי שעובד עם טיפוסים במכירות או בתעמולה מדע ה Typology עוסק בחקר של סוגי אישיות דומיננטיים והתאמה של סגנון התקשורת המניע אותם לפעולה.
מאת מיכה שנהב, יועץ ומנחה התנהגותי בארגונים, מרכז טל סמנטיקה (מיוונית σημαντικός) היא חקר המשמעות. בתחום הבלשנות, הסמנטיקה עוסקת בחקר המשמעות של מילים וביטויים בשפה. סמנטיקה חיובית הינה
קהל יעד: כל מנהל ועובד בתחומו סדנה המשלבת למידה ותרגול של טכניקות להעברת מסרים ויצירת היענות של קהל. הסדנה עשירה בהזדמנויות וכלים לניהול הרצאה קולחת, מעניינת
קהל יעד: מנהלי צוותים, אנשי מכירות ונציגים רפואיים סדנה החושפת את המשתתפים לטכניקה ייחודית להצגת Emotional Benefit של המוצר והשירות. מהן התכונות של המוצר? מהן התועלות
'ללמוד מהמראיינים הגדולים': פיתוח מיומנויות הקשבה ותשאול באמצעות כלים מתחום הריאיון הטלוויזיוני. סדנת Concept שפותחה במרכז טל. שאלות טובות מאפשרות לנו לדעת מה מהאחר חושב,