סדנת-שירות-לקוחות-מיכה-שנהב

סדנת שירות לקוחות

אם לקוחות הם הנכס החשוב ביותר לכל ארגון, סדנת שירות לקוחות ומכירות היא ההכשרה המחייבת שצריך לעבור כל נציג שירות לקוחות. נציגי השירות אמונים על הצלחתה של

קרא עוד »
קורס-העברת-הרצאות-מיכה-שנהב

קורס העברת הרצאות

קורס העברת הרצאות למנהלים ולקהל הרחב נוגע בבטן הרכה של דוברים רבים. הרי היכולת לעמוד מול קהל ולעביר מסרים באופן רהוט וברור, אינה מובנת מאליה לרבים. מרבית

קרא עוד »
קורס-הכשרת-נציגים-רפואיים

קורס הכשרת נציגים רפואיים

קורס הכשרת נציגים רפואיים מכשיר את בוגריו להיות הפנים של חברות התרופות מול הצוותים הרפואיים. תועמלן רפואי מחזיק בידע מקצועי רב בתחום התרופות, ותפקידו הוא לשווק את

קרא עוד »
סדנת-מכירות-טרמינולוגיה-חיובית

הקשר בין סמנטיקה חיובית לאפקטיביות המסר

מאת מיכה שנהב, יועץ ומנחה התנהגותי בארגונים, מרכז טל סמנטיקה (מיוונית σημαντικός) היא חקר המשמעות. בתחום הבלשנות, הסמנטיקה עוסקת בחקר המשמעות של מילים וביטויים בשפה. סמנטיקה חיובית הינה

קרא עוד »
סדנת-העברת-מסרים-מכירות

סדנת העברת מסרים ודיבור בתועלות

קהל יעד: מנהלי צוותים, אנשי מכירות ונציגים רפואיים סדנה החושפת את המשתתפים לטכניקה ייחודית להצגת Emotional Benefit של המוצר והשירות. מהן התכונות של המוצר? מהן התועלות

קרא עוד »
סדנת-תשאול-אפקטיבי-מיכה-שנהב

סדנה לפיתוח כישורי תשאול והקשבה​

'ללמוד מהמראיינים הגדולים': פיתוח מיומנויות הקשבה ותשאול באמצעות כלים מתחום הריאיון הטלוויזיוני. סדנת Concept שפותחה במרכז טל. שאלות טובות מאפשרות לנו לדעת מה מהאחר חושב,

קרא עוד »