תפיסת עבודה בבניית חזון
חזון ארגוני הינו יציר כפיהם של החברים בו. ככלל, חזון הוא משפט-תמונה אידיאלית של הארגון, כפי שמנהליו רוצים לראות בעתיד, המוטמעת בדרכי פעולת הארגון, ובתודעת עובדיו ולקוחותיו.
הדרך המיטבית להכנתו היא הבנת משמעותו, פיתוחו וקבלת החלטה.
צו השעה: יצירת משפט חזון מוסכם, ערכי ומעורר השראה.
החזון יוצב בכל נכס תדמיתי – פיסי ודיגיטלי של הארגון ויהווה מנוע ומצפן למהלכים השיווקיים התומכים באסטרטגייה.
התהליך המוצע
פוקוס בניית חזון חוויתי, קצר ומדויק: סדנה בת שני מפגשים בשעות 9-13
מפגש ראשון: חזון מבעד לעדשת המצלמה
התנסות הלכה למעשה של יצירת חזון אישי וקבוצתי.
המשתתפים ילמדו על המושג חזון באמצעות צילום מקצועי במכשירי האייפון ובאנדרואיד.
חוויית למידה עוצמתית ובעלת תוצרים מוחשיים, בה לומדים להכיר אחרת, למצוא שפה משותפת, להגביר שיתוף פעולה ולעבוד טוב יותר יחד ממחר בבוקר.
המפגש משלב
- הנחייה משולבת של מיכה שנהב עם צלמת מקצועית
- טיפים מקצועיים לצילום בסמרטפון
- משימות צילום בתוך החדר ובחוץ
- צפייה וניתוח החזון המצולם בתמונות
- הכנה למפגש 2
מפגש שני: מיקוד בתוצר: כתיבת משפט החזון של הארגון
תכנים ושלבים
- מי קורא את החזון? על איזו קהילה החזון אמור להשפיע?
- כיצד מנסחים חזון המעורר השראה וחשק להיות חלק ממנו?
- בחירת מילות המפתח בחזון
- כתיבת משפטי חזון, תצוגה ודיון
- בחירת משפט חזון המשקף ביותר את תמונת העתיד של הארגון
- חתימה חגיגית על משפט החזון שנבחר