אימון עסקי
אימון פרקטי שמטרתו לחזק ולהדריך את הצוות או המוקד הטלפוני, אשר באחריותו ליזום שיחה ראשונית אל לקוחות פוטנציאליים, לאפיין ולתאם עבורם פגישה מקצועית עם מומחה מטעם החברה.
באימון נשלב היכרות עם טכניקות מכירה והשפעה טלפונית, מיומנויות השפעה ותקשורת בין אישית, וכן תרגולים – סימולציות, ניתוחי מקרים וחשיבה משותפת.
זאת, במקביל לפעילות ניהולית שתתמוך בלמידה.
בין התכנים
» האתגרים (גם הרגשיים) בשיחה ראשונית עם לקוח פוטנציאלי
» מבנה של שיחה מעוררת עניין, המובילה לחיזוק הצורך והסכמה לפגישה
» Opening – דגשים ומשפטים לתחילת שיחה והצגת מטרה
» תקשורת, אינטונציות, שימוש בקול וקריאת SUB Text
» מיפוי שאלות המפתח לסיווג מהיר ומדויק של הלקוח
» מיומנויות הקשבה, אמפתיה ועירור הצורך והסקרנות של הלקוח
» טכניקות W.I.I.F.M להעצמת הערך והתועלות של הפגישה עם נציג השטח
» משפטי סגירה והנעה לפעולה: שאלות מדחום, איתותי הסכמה, טכניקות סגירת פגישה
» טכניקות להתמודדות עם התנגדויות נפוצות