קורס העברת הרצאות

קורס העברת הרצאות למנהלים ולקהל הרחב נוגע בבטן הרכה של דוברים רבים. הרי היכולת לעמוד מול קהל ולעביר מסרים באופן רהוט וברור, אינה מובנת מאליה לרבים. מרבית האנשים שנאלצו בשלב כל שהוא לעמוד מול קהל – בין אם בעבודה או בלימודים, מאמינים שמדובר במשימה לא פשוטה ומלחיצה. יחד עם זה, יצירה של תבנית עבודה המתאימה להרצאה יכולה להרגיע את הדובר, ולעזור לו להעביר את המסרים כפי שהוא רוצה מבלי להיכנע ללחץ מהקהל. קורס העברת הרצאות מעשיר את ארגז הכלים שיש לכל דובר בשיטות המקלות על העמידה מול אנשים זרים. מרכז טל פיתח שיטת לימוד ייחודית בתחום הנלמדת בקורס העברת הרצאות.

קורס העברת הרצאות – משפרים את הביטחון העצמי

מרבית הדוברים חשים שהמטלה העיקרית בהרצאות היא העברת המסר המילולי לקהל. אבל בסופו של דבר, גם למסרים הלא מילוליים יש משמעות רבה – דיבור ללא רבב, רהיטות ויצירת עניין בקהל הם פרמטרים חשובים מאוד להצלחה של הרצאה. בקורס העברת הרצאות מלמדים המדרכים כציד לשים לב למסר הלא מלולי בהרצאה – הביטחון העצמי. יציבה בטוחה, תנועות ידיים נעימות והבעות פנים יכולות לשפר פלאים את איכות השיחה ולהעביר מסר שונה לחלוטין.

כשמעבירים מסר לא מילולי בצורה נעימה, בטוחה וחיננית, יש רווח כפול. הקהל זוכה לקבל תמונה מלאה ואמיתית של ההרצאה, בעוד הדובר חש בטוח בעצמו, וגם אם הוא טועה או שוכח את הטקסט, הוא לא נלחץ וההרצאה ממשיכה. טכניקות אלה נלמדות ומתורגלות בקורס העברת הרצאות, ומייצאות דינאמיקה חיובית עם הקהל.

מייצרים עניין בהרצאה

רוצים ללמוד איך להעביר הרצאה בקלות, בעניין ותוך השתתפות של הקהל? להפוך כל נושא למופע מרתק? מומחי מרכז טל בנו תכנית שלמה שכל מטרתה היא להפוך אתכם להרצאה הכי חמה בעיר. בקורס העברת הרצאות, תלמדו איך לבנות נוכחות על הבמה, להעביר מסרים בצורה נכונה, להכניס עניין ולשמור על קשב מהקהל לאורך זמן, בעזרת כלים קלים לתפעול והדרכה צמודה שלנו. הקורס מתאים למגוון רחב של בעלי מקצוע, מעורכי דין ועד לסטודנטים, ואנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו!

לקבלת הצעה מלאו את הטופס או צרו קשר בוואטסאפ