סדנת סטוריטלינג למנהלים ולקהל הרכב מלמדת איך לבנות סיפור כדי להניע אנשים לפעולה.
תמיד אמרו שלסיפורים יש כוח, אבל כשאנשים התחילו להרוויח כסף או לקדם את העסק שלהם, המשמעות של המשפט הפכה שונה לחלוטין.
בנייה של סיפור תדמיתי שלם סביב מוצר או שירות, מקרבת את הלקוח ועוזרת לו להזדהות ובהמשך אף לרכוש את המוצר.
לפי שיטה זו, בשביל לקדם מכירות צריך לבנות מערכת יחסים קרובה עם הלקוח וליצר חיבור רגשי דרך סיפור.
הסיפור מקדם את האג'נדה או המטרה של המוצר, אבל בעקיפין ולא נתפש כמכירה ישירה ואגרסיבית.
מרכז טל מקיים סדנת סטוריטלינג יצירתית ושוברת מוסכמות.
סדנת סטוריטלינג – לצאת מחוץ לקופסא השיווקית
אם לסיפורים יש כוח, אז סטוריטלינג הוא סופת טורנדו של ממש. לפי השיטה, העברת התוכן תלויה בכמה כללי אצבע:
- לרכוש את הקשב של השומע על ידי סיפור אמין ומשכנע.
- לספר את הסיפור באופן האינטימי ביותר – לקרב את הלקוח בעזרת הזדהות.
- להבליט את הסיפור בעזרת תמונות, סרטונים ושוברי שגרה נוספים.
- ובעיקר – להיות יצירתיים, ולא לשעמם את הקהל.
כלומר, סטוריטלינג משפיע הוא כזה שמייצר תגובה אפקטיבית, דורש תרגול והיכרות מוקדמת עמוקה עם קהל היעד.
השימוש בשיטות שיווק שונות, מיוחדות ולא רגילות כמו למשל פרסומים ויראליים, או תחרויות רשת, הוא זה שמביא את השיטה להצלחתה, ומקדם עסקים ומוצרים. אנשים נמשכים לתוכן מעניין ושונה, אל מול שיטות הפרסום המסורתיות, והם מוכנים לרכוש מוצרים בקלות יתרה כך.
רוצים להתחיל לספר סיפור שונה?
מרכז טל מעביר סדנת סטוריטלינג ראשונה מסוגה.
הסדנה משלבת הכירות עם נישת השיווק הייחודית לסטוריטלינג, ושיטות עבודה מרכזיות להבאת תנועת קונים.
בסדנה, יתרגלו המשתתפים כיצד בונים סיפור שמוכר, כזה שיהיה ייחודי, וימשוך את הקהל להתעניין.
הסדנה מתאימה לכל מי שמאס בשיווק המסורתי, ורוצה למצוא לעסק שלו שיטת פעולה אחרת. נכון, צריך ללמוד ולתרגל כדי לראות תוצאות בשיווק שכזה, אבל כשהלקוחות יתחילו לזרום, אז הפירות האמתיים יקטפו.
אם אתם רוצים לקחת חלק בהצלחה, צרו קשר עוד היום עם מרכז טל ושריינו מקום לסדנה הבאה!