סדנת שירות לקוחות

אם לקוחות הם הנכס החשוב ביותר לכל ארגון, סדנת שירות לקוחות ומכירות היא ההכשרה המחייבת שצריך לעבור כל נציג שירות לקוחות. נציגי השירות אמונים על הצלחתה של החברה, ועל כתפיהם מונחת אחריות רבת משקל לשימור התדמית הציבורית של החברה. כיום שירות לקוחות איכותי נמדד בכל שיחה ובכל מגע מול הלקוח, ונציגי שירות הלקוחות נדרשים לשמור על סטנדרט עבודה גבוה. בעידן שבו כל שיחה מוקלטת וכל מילה משמעותית, חברה שתבדל את עצמה כבעלת שירות לקוחות מצוין, תצליח למנף בקלות יתר את ההצלחה שלה. סדנת שירות לקוחות של מרכז טל מביאה לידי ביטוי כלים חיוניים להצלחה של כל נציג שירות.

סדנת שירות לקוחות – מטרות מרכזיות

המטרה המרכזית בסדנת שירות לקוחות היא להנחיל את התרבות הארגונית הנוגעת לשיח ישיר עם הלקוח. נציג השירות הוא הפנים של החברה בעיניי הלקוח, ולכן המטרות העיקריות בסדנת שירות לקוחות הן:

  • לייצור סטנדרט שיחה אחיד – החל במילה הראשונה בטלפון, חייב להיות לנציג השירות תסריט שיחה קבוע, המכבד את הלקוח ומוביל לשיחה איכותית בה הלקוח יוצא בתחושה טובה.
  • למידת הנרטיב הארגוני – הכרת פרופיל החברה, ויצירת הזדהות של הנציגים עם החברה, כך שיוכלו בקלות לייצג את החברה ואת הערכים שלה.
  • התמודדות עם התנגדויות ומחלוקות – כיצד פועלים כשלקוח אינו מרוצה, ומה ניתן לעשות כדי לשפר את חווית השירות שלו.
  • הבניית כלים למתן שירות איכותי – שיח ברמה גבוהה, ויצירת מצוינות במיומנויות תקשורת בקרב הנציגים.

שדרגו את רמת השירות שלכם!

מרכז טל מציע ללקוחותיו סדנת שירות לקוחות ייחודית, שיכולה להקפיץ את השירות בארגון שלכם לשלב הבא. אנשי השירות ילמדו כיצד ניתן להתמודד עם התנגדויות, לייצר אחידות במתן השירות ולהביא לתגובות חיוביות מצד הלקוחות. במהלך הסדנה יעברו המשתתפים הדגמות וסימולציות לשיחות שירות מאתגרות, ויכלו לשלב את הכלים הנלמדים באופן טבעי. העבודה בתור נציג מכירות היא עבודה מאתגרת בהחלט, אולם כשמקבלים את הכלים הנכונים, ניתן לראות את השיפור במהרה ולחוש את הסיפוק שבתפקיד. פנו אלינו עוד היום, והתחילו להכיר מחדש את עולם השירות!

לקבלת הצעה מלאו את הטופס או צרו קשר בוואטסאפ