חזון ארגוני הוא תמונה אידאלית של הארגון, כפי שמנהליו רוצים לראות בעתיד, המוטמעת בדרכי פעולת הארגון, ובתודעת עובדיו.
יעילות החזון מתבטא בכל אספקט של החברה והוא נדרש ליצירת הצלחה ארוכת שנים.
על החזון להיות משפט קליט וברור, שמתמצת את תמונת הארגון האידאלית, תוך התאמתה לייעודו.
על המשפט להכיל מסר מלהיב ומאתגר שיש בכוחו ליצור חיבור של כלל העובדים וגאוות יחידה.
מוזמנים להביע דעה על החזונות הבאים:
בנק הפועלים: להיות מוסד פיננסי גלובלי, שמרכזו בישראל, וממוקד בלקוחותיו הפועל ליצירת חירותם הפיננסית
רשת 'גולדה:' להפוך לרשת בינלאומית עם שלושה־ארבעה מפעלים
קוקה קולה: מובילות באמצעות מפגשים של חווית שירות, הנאה ותועלת.
רשת פוקס: להיות קבוצת הקמעונאות החזקה, המובילה והרווחית בישראל, באמצעות מענה לקהלים רחבים ככל האפשר במגוון תחומים.
פייזר: לייצר פריצות דרך העוזרות למטופלים לחיות חיים ארוכים ובריאים יותר.
בנק לאומי: להנהיג בנקאות יוזמת וחדשנות עבור כל לקוח
בית השנטי: השבת נוער בורח וחסר קורת גג למסלול חיים אופטימלי על ידי יצירת סביבה תומכת, מכוונת ומותאמת לצרכיו.