לנהל אנשים בארגון

תפיסות עבודה שמקדמות תקשורת

אף אחד לא חייב לנו כלום. מסר משמעותו, היכולת להתבונן על הדברים מבעד למשקפיים של הקהל שלך'.  לעיסוק שלנו קיים…

תקשורת ברפואה: ניהול שיחה

שיחה בין רופא למטופל כרוני המבוססת על שלבי מודל הריאיון המוטיבציוני, מעודדת את המטופל להיענות טוב יותר לטיפול התרופתי ו/או…

מהי הקשבה אמפתית

משמעות ההקשבה האמפתית להקשבה האמפתית במהלך השיחה המוטיבציונית יש כמה מטרות ומשמעויות. להלן חלק מהן: מכבד את הדוברמעצים את הביטחון…

למה מנהלים צריכים פיתוח

בדומה לכל מגמה אחרת בעולם, גם טכניקות הניהול הולכות ומשתדרגות עם השנים, בהתאם לשינויים שעוברים העובדים. מסיבה זו, אפילו המנהלים…

לנהל אנשים בארגון

הסדנה לפיתוח כישורי תשאול

הסדנה מתמקדת בפיתוח מיומנויות תקשורת שאנשים רבים נוטים לזנוח. יכולות תשאול והקשבה ברמה גבוה הן כלי רב עוצמה שניתן לעשות…

סדנת סטוריטלינג - לצאת

סדנת סטוריטלינג למנהלים ולקהל הרכב מלמדת איך לבנות סיפור כדי להניע אנשים לפעולה. תמיד אמרו שלסיפורים יש כוח, אבל כשאנשים התחילו…

קורס ניהול צוות מכירות

זה עתה נכנסתם לתפקיד חדש בתור מנהלים לצוות עובדים ותיק ואתם רוצים לרכוש ידע כלים ואסטרטגיות שיהפכו את הצוות שלכם…

קורס אישי פיתוח מיומנויות

לפני קבלת קידום לתפקיד ניהול ראשון, עובדים רבים נשלחים מטעם החברה לקורס פיתוח מיומנויות מנהלים. קורס זה פותח בפני העובד…