לנהל אנשים בארגון

תקשורת ברפואה: ניהול שיחה עם מטופל כרוני לפי שיטת הריאיון המוטיבציוני

תקשורת ברפואה: ניהול שיחה

שיחה בין רופא למטופל כרוני המבוססת על שלבי מודל הריאיון המוטיבציוני, מעודדת את המטופל להיענות טוב יותר לטיפול התרופתי ו/או…
מהי הקשבה אמפתית

מהי הקשבה אמפתית

משמעות ההקשבה האמפתית להקשבה האמפתית במהלך השיחה המוטיבציונית יש כמה מטרות ומשמעויות. להלן חלק מהן: מכבד את הדוברמעצים את הביטחון…
למה מנהלים צריכים פיתוח

למה מנהלים צריכים פיתוח

בדומה לכל מגמה אחרת בעולם, גם טכניקות הניהול הולכות ומשתדרגות עם השנים, בהתאם לשינויים שעוברים העובדים. מסיבה זו, אפילו המנהלים…
מה זה נציג רפואי

מה זה נציג רפואי

נציג רפואי הינו איש השיווק של חברת התרופות. בדרך כלל תועמלנים יחזיקו בתואר במדעי החיים, רוקחות או מקצוע פרא-רפואי אחר,…

לנהל אנשים בארגון

הסדנה לפיתוח כישורי תשאול והקשבה

הסדנה לפיתוח כישורי תשאול

הסדנה מתמקדת בפיתוח מיומנויות תקשורת שאנשים רבים נוטים לזנוח. יכולות תשאול והקשבה ברמה גבוה הן כלי רב עוצמה שניתן לעשות…
סדנת סטוריטלינג - לצאת מהקופסא השיווקית

סדנת סטוריטלינג - לצאת

סדנת סטוריטלינג למנהלים ולקהל הרכב מלמדת איך לבנות סיפור כדי להניע אנשים לפעולה. תמיד אמרו שלסיפורים יש כוח, אבל כשאנשים התחילו…
קורס ניהול צוות מכירות

קורס ניהול צוות מכירות

זה עתה נכנסתם לתפקיד חדש בתור מנהלים לצוות עובדים ותיק ואתם רוצים לרכוש ידע כלים ואסטרטגיות שיהפכו את הצוות שלכם…
קורס אישי פיתוח מיומנויות ניהול

קורס אישי פיתוח מיומנויות

לפני קבלת קידום לתפקיד ניהול ראשון, עובדים רבים נשלחים מטעם החברה לקורס פיתוח מיומנויות מנהלים. קורס זה פותח בפני העובד…