אודות

מרב-תשובה-מיכה-שנהב-מרכז-טל

מרכז טל תקשורת אפקטיבית בארגונים הינה חברת בוטיק ותיקה המתמחה בפיתוח, ייעוץ והדרכה למנהלים, אנשי מכירות ותועמלנים רפואיים. משרדיה במושב עולש שבעמק חפר.

החברה הוקמה בשנת 2002 על ידי מיכה שנהב ומרב תשובה, במטרה לתת בידי אנשים בארגונים תעוזה וכלים אפקטיביים, מתחום התקשורת הבין אישית. זאת, בכדי לשפר את ביצועי המנהלים בארגון ולהשיג את יעדי המכירה שנקבעו.

שירותי מרכז טל ללקוחותיה כוללים סדנאות ואימונים עסקיים, קורסים ותכניות הדרכה פנים ארגוניות, ייעוץ 1:1 ופיתוח אישי, הרצאות מיוחדות והנחיית פורומים מקצועיים. בנוסף, מציעה החברה שירותי אירוח לסדנאות וימי עיון באווירה כפרית.

החברה מפתחת ידע ייחודי, מיומנויות חדשות ורפרטואר בלעדי של סדנאות והרצאות המתאימות לכל גורם בארגון המשפיע על התוצאות. מאנשי מכירות למנהלים, מאחיות ורוקחים ועד רופאים מומחים.

הלקוחות הן בעיקרן חברות עסקיות ועסקים פרטיים הפועלים בשווקים תחרותיים ומשתנים.​ בינהם – ארגוני תרופות ובריאות, פיננסים וסלולר, משפטים והייטק.

לעתים, אלו ארגונים המשיקים מוצר חדש או חברות העומדות בפני שאלה או החלטה אסטרטגית.

מרכז טל בשוק התרופות

בשנת 2003 פרצה מרכז טל לתודעה של שוק התרופות בישראל, כאשר זיהתה את הצורך הגובר בהכשרה עוצמתית ומכירתית לצוותי התעמולה, בעבודתם מול רופאים ואחיות.

החברה פיתחה את תפיסת התעמולה הפרואקטיבית וכן כלים ומודלים עצמאיים לניהול שיחות תעמולה אפקטיביות. הראשונות להזמין קורסים וסדנאות תעמולה של מרכז טל היו חברות התרופות רפא ו MSD.

במהלך השנים התרחבה פעילותה של מרכז טל כחברת ייעוץ והדרכה בעולם הרפואי, והחל משנת 2009 מתקיימות גם הרצאות מיוחדות לרופאים ואחיות בתחומי Compliance & Adherence של מטופלים כרוניים והתמודדות עם התנגדויות.

מרכז טל מחויבת להתאמת התכנים אל הקבוצה והקהל, הקפדה על יחס גבוה של תרגול ורמת הנחיה גבוהה ודינאמית של הסדנאות, ההרצאות ותהליכי הייעוץ.

נשמח לעבוד אתכם.